معرفی شرکت دلتا

شرکت دلتا یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های فناوری در جهان است که در بیش از 150 کشور حضور دارد. این شرکت که در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده است، از فعالیت های ابتدایی خود تلاش کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه، خود را در بازار جهانی تثبیت کند. شرکت دلتا به عنوان یکی از معتبرترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان می‌شود و همچنان به توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد.

 

دلتا از 90 سال سابقه فعالیت در حوزه صنایع فناوری را دارد و از ابتدایی‌ترین کار غیرمجاز، به تولید و عرضه محصولات متنوع در زمینه‌های مختلف الکترونیک، اتوماسیون، سیستم‌های نورپردازی، محصولات انرژی پایدار و می‌پردازد. این شرکت همچنین در راهکارهای توسعه پایدار و کاهش مصرف انرژی نیز فعالیت می‌کند و می‌کند تا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به حفظ محیط زیست و محیط زیست کاهش یابد و محیط زیست را کاهش دهد.

 

یکی از محصولات مهم شرکت دلتا، سیستم های نورپردازی هوشمند آن است که با استفاده از تکنولوژی LED، به عنوان یکی از روش های کاهش مصرف انرژی و حفظ محیط زیست طراحی شده است. این سیستم‌ها به طور هوشمند، با توجه به نور محیط، مقدار نوری را تنظیم می‌کنند و در نتیجه می‌توانند به طور قابل توجهی برای کاهش مصرف انرژی و هزینه‌های کمک مالی مصرف کنند. همچنین، این سیستم‌ها از جنبه‌های فنی و طراحی نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و به همین دلیل در مورد پروژه‌های بزرگ در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

شرکت دلتا همچنین در تحقیق و توسعه فعالیت می‌کند و به دنبال کشف و ارائه راهکارهای نوین در حوزه فناوری است. این شرکت در سال 2019 برای توسعه روش‌های تحقیق مصنوعی و اینترنتی با استفاده از ابر محاسباتی، یک مرکز تحقیق و توسعه راه‌اندازی کرده است. این مرکز با هدف توسعه فناوری‌های و راهکارهای پیشرفته نوین در حوزه‌های مختلف مانند انرژی، تولید، رباتیک و فعالیت‌های غیره می‌کند و تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای جدید و نوآورانه دنیای فناوری را بهبود بخشد.

 

شرکت دلتا همچنین به پایداری و حمایت از جوامع محلی متعهد است. این شرکت در سال 2016 برای توسعه پایدار در جامعه خود، یک با هدف کاهش برنامه آب و هوا و کاهش محیط زیست در آن تحت عنوان «راهبرد اقتصاد کم‌کربن» را ایجاد کرده است. این برنامه شامل تلاش برای کاهش مصرف انرژی، استفاده از منابع انرژی پایدار و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فعالیت‌های تولیدی شرکت است.

 

با همه این فعالیت‌ها و تلاش‌ها، شرکت دلتا می‌تواند به عنوان یک نمونه موفق از شرکت‌های فناوری با فناوری بر پایداری و نوآوری مطرح شود. این شرکت با تولید محصولات با و متنوع، تلاش برای کاهش کیفیت مصرف انرژی، توسعه فناوری‌های پیشرفته و حمایت از جوامع محلی، به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان تبدیل شده است. امیدواریم که این شرکت همچنان به پیشرفت و توسعه خود ادامه دهد و در آینده نیز به عنوان یکی از رهبران در صنعت فناوری شود.

فرصت را از دست ندهید
​تخفیف ویژه و محدود برای دستگاه سازان عزیز برای اطلاع بیشتر  تماس حاصل فرمایید 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید